י' טבת התשפ"ה
10.01.2025

לא פחות מאלף

בפורים יצאו לרחובות אלפי בחורי ישיבות ויאספו תרומות לארגוני הת"תים. בישיבות עצמן מעלים קמפיינים פנימיים לעודד את הבחורים לאסוף כמה שיותר

הפוך על הפוך. המודעה בסלבודקה
הפוך על הפוך. המודעה בסלבודקה

יש קמפיינים גדולים שהציבור הגדול לא נחשף אליהם. מסעי פרסום שמיועדים לקהל יעד מצומצם.

חג הפורים בפתח, החג שבו נוהגים בחורי הישיבות לצאת לבתי הנגידים ולהתרים אותם למען קופות הת"ת. גם בחורי הישיבות זקוקים לעידוד רציני כדי לעודד אותם לפעול בהתלהבות. לכן יוצאת כל ישיבה בקמפיין פנימי המיועד לדרבן את הבחורים להתרים כמה שיותר כסף.

בכל ישיבה נמצא תמיד הבחור המבריק, הקופירייטר בפוטנציאל, שמצליח להפיק סיסמאות ומודעות יצירתיות. אחת מהישיבות הללו היא ישיבת סלבודקה, שיצאה בקמפיין יצירתי "הפוך על הפוך".

הקו של הקמפיין הוא: "מי אמר שכדי להצליח צריך...?". מודעת הענק בתמונה נתלתה בחדר האוכל עליה נכתב "מי אמר שצריך שלטי ענק כדי להצליח?".

עד בסידרה: "מודעת צבעונית באופן מוגזם עליה נכתב "מי אמר שצריך מודעות צבעונית כדי להצליח?". ומודעה נוספות, הפעם מלאת מלל "מי אמר שצריך לכתוב הרבה כדי להצליח?".

תורה

art

להצטרפות לקבוצת הווטסאפ של 'בחדרי חרדים'
לחץ כאן

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}