× הורדה
בחדרי חרדים
האפליקציה
י"ב תמוז התשפ"ו
27.06.2026
גם ברקוביץ' נחקר

עימות מחוץ לבית המשפט: מרדכי דוד נחקר ושוחרר למעצר בית

פעיל הימין נעצר לחקירה ושוחרר למעצר בית של חמישה ימים, בחשד לתקיפה, התנהגות פסולה במקום ציבורי, פגיעה בפרטיות והפרת הסדר הציבורי, זאת לאחר שחסם את דרכם של העיתונאית לוסי אהריש ובעלה בעת שיצאו מבית המשפט בתל אביב

עימות מחוץ לבית המשפט: מרדכי דוד נחקר ושוחרר למעצר בית
מרדכי דוד צילום: צילומסך ערוץ 14

פעיל הימין מרדכי דוד,‏ הידוע במחאותיו נגד מפגינים החוסמים כבישים ונגד דמויות מובילות במחנה השמאל, שוחרר היום (שני) למעצר בית של חמישה ימים, לאחר שנעצר בעקבות אירוע שהתרחש מחוץ לבית המשפט במהלכו חסם את דרכם של העיתונאית לוסי אהריש ובעלה, בעת שיצאו מהמקום.

בהודעת המשטרה נמסר כי "בעקבות תלונה שהוגשה במשטרת ישראל ותיעוד שהופץ הבוקר מאזור בית המשפט בתל אביב, נעצר לחקירה, חשוד תושב בני ברק, בחשד לתקיפה סתם, התנהגות פסולה במקום ציבורי, פגיעה בפרטיות והפרת הסדר הציבורי. בתום החקירה שוחרר למעצר בית בתנאים מגבילים".

האירוע הנוכחי מצטרף לעימותים קודמים בין פעיל הימין לבין אהריש ובעלה. בחודש פברואר עוכב דוד לחקירה לאחר שהגיע יחד עם פעילים נוספים למחות מול ביתם. במהלך אותה מחאה התפתח עימות מילולי חריף בין הצדדים.

מוקדם יותר היום מגיש רשת 13 ורדיו 103FM, אייל ברקוביץ', נחקר תחת אזהרה בתחנת המשטרה בחשד לעבירות של נהיגה פוחזת. החקירה הגיעה בעקבות תקרית שאירעה בשבוע שעבר במהלכה דוד ניסה לחסום את רכבו של המגיש ונשכב על מכסה המנוע של הרכב, בזמן שברקוביץ' המשיך בנסיעה. בתום חקירתו שוחרר בתנאים מגבילים והחקירה נמשכת.

מרדכי דוד לוסי אהריש מעצר בית אייל ברקוביץ'
להצטרפות לקבוצת הווטסאפ של 'בחדרי חרדים'
לחץ כאן

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}