מעורר השראה: פרוייקט הסיום של מחזור 18 ב'בצפר החרדי'
מחזור 18 של קורס פרסום ויחסי ציבור ב'בצפר החרדי' הציג את פרויקט הסיום – לרשת המזון הבינלאומית 'קרפור'
- כתבה מקודמת
- ט"ז טבת התשפ"ה
בסיעתא דשמיא במפגש סיום מרגש ומקצועי ציינו ב'בצפר החרדי' את סיום מחזור 18 של קורס פרסום, שיווק ויחסי ציבור לגברים. במהלך הקורס למדו התלמידים את רזי המקצוע הכולל הכנת תוכניות שיווקיות באופן מקיף ומעודכן.
במסגרת פרויקט הסיום, גיבשו התלמידים תוכנית שיווקית עבור כניסת רשת המזון הבינלאומית 'קרפור', לציבור החרדי. 3 קבוצות התלמידים הציגו את במצגות מרשימות לדוברת הרשת, גב' ירדן דאידה, ולנציג משרד הפרסום של הרשת 'מימד', מר חיים שטרן. במפגש נכחו מר יגאל בראון, מנכ"ל איגוד חברות הפרסום ו'הבצפר', ומר איתן דובקין, מנהל השלוחה החרדית של 'הבצפר'.
במהלך הערב הוצגו שלוש מצגות מקצועיות שכללו ניתוח מעמיק של השוק, גיבוש אסטרטגיות שיווקיות ותוכניות פעילות ייחודיות. המצגות זכו לשבחים מכל הנוכחים, שהדגישו את היכולת המרשימה של התלמידים לתרגם את ניתוח השוק לאסטרטגיה , והמלצה על תוכנית פעילות הכוללת מגוון ערוצי מדיה ורעיונות ייחודיים.
דוברת הרשת, גב' ירדן דאידה, הרעיפה שבחים על העבודות המקצועיות שהוצגו בפניה, היא סיפרה כי למדה דברים חדשים על הציבור החרדי כתוצאה מניתוח השוק שערכו התלמידים, ותשמח לאמץ רעיונות מעניינים שהוצגו בפניה.
מר יגאל בראון הביע שביעות רצון מהרמה המקצועית של המצגות, והודה לתלמידים על הבחירה ללמוד 'בבצפר החרדי', ועל השקעתם הרבה במהלך חודשי הלימודים. מנהל השלוחה החרדית, מר איתן דובקין, שיבח את התלמידים: "הדרך שעשיתם בקורס הזה ניכרת במצגות שהצגתם, וניתן לראות את המאמץ, הידע והיצירתיות שהושקעו."
הוספת תגובה
לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות